Thursday, March 31, 2011

Sumbangan bagi www.rukyahsyariah.com


" Al yaddul ulya khairun minal yaddi as sufla.." al Hadith...
Tangan yang di atas (memberi) lebih baik dari tangan yang di bawah (menerima)...



Assalamualaikum Warga Forum yang di kasihi,

Semuga ALLAH SWT memberikan Rahmat dan sentiasa melindungi warga Forum yang tidak sepertinya ini.

Sebagai satu pemberitahuan dan makluman pada semua forum ini telah beroperasi selama lebih 3 tahun dan akan menuju ke tahun ke empat insyaALLAH tahun ini. Berbagai rintangan dan dugaan di lalui tanpa henti namun dengan izin ALLAH SWT kami masih lagi bertahan dalam usaha menyampaikan dakwah melalui ruangan kecil yang tidak sepertinya ini.

Kami percaya forum yang di buka sejak akhir tahun 2007 ini telah memberikan banyak maklumat mengenai Rawatan Islam khususnya dan maklumat mengenai Islam secara amnya.

Forum ini juga dibuka bukanlah untuk mencari keuntungan wang ringgit sebagaimana yang semua sedia maklum tiada jualan di buat, iklan di buka secara percuma pada semua warga forum, soalan di jawab secara berjemaah, usul di kemukakan juga bantuan doa sering di berikan pada yang memerlukannya ALHAMDULILLAH.

Tetapi malangnya sekarang kos yang tinggi terpaksa di tampung oleh saya sendiri dalam mengendalikan forum ini dan sudah amat terasa sangat. Baru baru ini forum ini cuba di ceroboh oleh pihak pihak tertentu demi untuk menhancurkan forum ini Alhamdulillah ALLAH membantu kami yang serba serbi kekurangan disini.

Ada juga yang menyarankan supaya yuran di kenakan tetapi buat masa ini saya berpendapat biarlah secara begini sahaja kita laksanakan perkara ini tanpa sebarang ikatan. INSYAALLAH.

Jadi disini saya bermohon sumbangan ikhlas bagi memastikan kami dapat terus memperjuangkan Ilmu Rawatan Islam yang hakiki melalui pintu kecil ini. Tidak perlulah untuk memberikan jumlah yang besar tetapi yang penting ialah sumbangan yang ikhlas yang datang dari hati murni semua warga forum ini insyaALLAH.

Kami doakan semua warga forum agar sentiasa berada dalam lindugan ALLAH SWT sentiasa dans emuga sumbangan untuk forum ini kelak menjadi satu amal jariah kita bersama mendapat Berkat dan Rahmat ALLAH SWT dalam menegakkan syiar Islam.

Di akhir kata saya memohon ampun dan maaf sekiranya terdapat kesilapan dan kesalahan dan sekiranya khabar ini membawa kepada kata kata yang salah dan silap ampun juga di pohon.


Segala sumbangan bolehlah di buat melalui mayban2U.:


Nama : Zailan Bin Ibrahim

no akaun Maybank: 1621 0636 4673

email : admin@rukyahsyariah.com

no telephone : 0182027559


WASSALAM

No comments:

Post a Comment