Tuesday, December 14, 2010

Blessing From Shaykh Hisham Kabbani (qs)

Sokongan Dari Sheikh Hisham Kabbani:

Tuan Admin, Saudara Zailan menulis:

Assalamualaikum,

Semasa Ziarah dari Syeikh Hisham Kabbani ke Malaysia saya berkesempatan pergi. Ada banyak juga gambar yang di ambil. Sewaktu itu Ustaz Hayat, U.Hasan, U.Hanif .........semua mengikutinya.


Sewaktu bersalaman dgn Syeikh Hisham saya terus melontarkan perkara ini

Saya : Assalamualaikum Syeikh, please blessed me and give madad to me as I and my friends are doing the Ruqyah for healling the muslims in this country. We are small yet we need all the support exspecially from you.

SYEIKH BERKATA :

AMIN , SUCCESS FOR YOU AND YOUR FRIENDS MADAD ..........(Tak dengar lagi apa dia kata sebab suasana bising)

Sambil menepuk kepala saya (saya buka kopiah masa tu) sebanyak tiga kali.........

keluar saja dari rumah itu saya senyum sampai telinga ............

Saya kata:

Saya pun berjumpa sheikh dengan kata2 yang hampir sama....

"Syakh i'm perfoming ruqyah for sick people here in Malaysia, please make doa for us Shaykh."

dan shekih hisham mengangguk merestuinya sambil memegang kepala saya dan berdoa.............



“Jadikanlah dirimu beserta dengan Allah. Apabila engkau tidak mampu, jadikanlah dirimu beserta dengan orang yang beserta dengan Allah. Bila engkau tidak mampu juga, maka jadikanlah dirimu beserta dengan orang yang dekat dengan Allah SWT. Dia akan menghantarkan dirimu sampai ke hadrat Allah SWT”

(H.R. Abu Dawud)
We Love U Ya Shaykhana.....

No comments:

Post a Comment