Sunday, October 25, 2009

Penyembuhan sihir dengan surah tertentu & promosi telefon al Quran!!!


Kali ini saya nak bercakap pasal rawatan gangguan makhluk halus dengan menggunakan teknik bacaan dan mendengar surah-surah tertentu.

Selain dari mendapatkan rawatan dari perawat Islam yang berijazah saya juga menggesa para pesakit saya untuk memperbanyakkan bacaan surah tertentu sebagai satu homework untuk memastikan diri pesakit betul-betul murni dari najis gangguan makhluk halus yang terpalit di jiwa mereka....Sekiranya tidak mampu maka saya menyarankan alternatif lain bagi mereka yang memiliki kekangan tertentu iaitu melalui kaedah mendengar surah-surah khas yang saya catatkan di sini... Surahnya adalah:

  1. SurahYaasin
  2. Surah ad Dukhaan
  3. Surah as Soffat
  4. Surah al Jin

Surah-surah ini hendaklah di dengar sekuat dan sekerap mungkin!!!

Jadi timbul persoalan....bagaimana nak dapatkan kaset atau cd surah-surah ini???

Payahlah nak cari? (betul ke?) Kalau dah ada macam mana nak dibawa ke luar rumah? Ke taman rekreasi? Ke masjid waktu iktikaf? Ke tepi pantai dan waktu holiday? Ke mall, supermarket dsb....ye la...kalau jenis yang bersungguh tu sudah tentu kalau berpeluang pasti dia akan dengar 24 jam surah-surah ini di samping ayat-ayat ruqyah yang sedia ada.....

Jadi....kami ada jawapannya:

KOLEKSI TELEFON AL QURAN TERLARIS DI PASARAN!!!

Telefon al Quran EnMac MQ1100

Telefon al Quran EnMac MQ3300

Telefon al Quran MyIman

Jadi apa tunggu lagi.....silalah KLIK DI GAMBAR2 TELEFON DI ATAS untuk mendapatkan maklumat lanjut berkenaan telefon bimbit yang penuh keberkatan ini

.....Bayangkan~~~~

Anda boleh mengalunkan, mendengar ayat-ayat suci Al-Qur'an, menghayati tafsirnya,Menghidupkan sunnah dengan rujukan dalil yang tepat,Kemudahan untuk menunaikan ibadah solat dengan mengetahui waktu bersolat & petunjuk arah kiblat...Bayangkan anda mendapat semua kemudahan ini di mana-mana sahaja di dunia, semuanya di dalam telefon bimbit anda!!

Menarik bukan?

~~~Kemudahan Islami di jari anda~~~

Alang-alang nak beli handset...dah ada yang special ni....apalagi????!!!!!

No comments:

Post a Comment