Thursday, September 3, 2009

Merawat penyakit misteri anda di rumah!!!

Darul Hikmah sangat percaya bahawa anda mampu merawat penyakit misteri anda sendiri di rumah. Selain mendapat rawatan wajib dari perawat Darul Hikmah, rawatan lanjutan mesti dilakukan sendiri oleh penderita atau pesakit untuk mendapatkan kesembuhan yang maksimum.

Selain itu, pesakit yang mempunyai pelbagai halangan untuk menemui perawat boleh melakukan rawatan sendiri di rumah dengan ikhtiar pelbagai produk yang telah diformulasikan khas oleh pengasas Darul Hikmah Ustaz Abd Malek bin Ladzim hasil kajian dari al Quran, as Sunnah dan kitab-kitab perubatan Islam serta khazanah amalan para solehin.


Bagi anda yang ingin mengetahui bagaimana teknik rawatan sendiri di rumah; teknik rawatan dan 'bahan-bahannya adalah seperti berikut:


cd ruqyah syari’ah pembasmi semua sihir
1) Didengar sekuat dan sekerap mungkin untuk menghapus pengaruh semua sihir, gangguan jin, santau, saka & histeria. Malah didengar ketika tidur! Jangan didengar ketika memandu kenderaan.


2) Untuk membuat air ruqyah / jampi pasangkan cd dan letakkan air mineral dengan penutup terbuka di speaker.


set rawatan sihir; minum, mandi dan pagar rumah
campuran zam zam, za’faran, air mawar, air bidara dan air penawar hidup.
Minum: 7 titik dicampur dengan segelas air ruqyah untuk diminum. Mulakan dengan bacaan al Fatihah, selawat 3 kali dan ayat Kursiy 1 kali. Minum tiga kali sehari. Selepas Subuh & Zuhur serta sebelum Maghrib. Boleh juga dicampur sesuku sudu garam terutama garam bukit.


Mandi: 7 titik dicampur dengan sebaldi air biasa, segelas air ruqyah, segenggam garam kasar atau garam bukit dan satu plastik air batu. Dimandi sebagai bilasan terakhir. Mulakan dengan bacaan al Fatihah, selawat 3 kali dan ayat Kursiy 1 kali. 2 kali sehari: Pagi tanpa air batu. Sebelum Maghrib dengan air batu.

Sembur: 7 titik dicampur dengan segelas air ruqyah di dalam gayung untuk direnjis. Mulakan dengan bacaan azan 3 kali, al Fatihah, selawat 3 kali dan ayat Kursiy 1 kali. Direnjis 3 kali sehari. Selepas Subuh, sebelum Maghrib dan sebelum tidur. Boleh dicampur dengan 3 sudu garam dan sedikit minyak atar. Boleh juga diletakkan di dalam penyembur seterika sebagai semburan.


losyen halia bidara
Buang angin, bisa badan dan sendi kerana sihir atau sakit biasa. Guna ketika perlu.

Sebelum tidur; sapu di tempat sakit, tengkuk dan tulang belikat untuk memusnahkan sihir.


sabun bidara mambu
Sakit kulit biasa atau kerana sihir dan rawatan sihir. Dalam masa jangan tinggalkan ‘ubat gatal’. Tenyehkan ubat gatal tersebut kuat-kuat. Sekiranya kulit nampak telah sembuh. Lajakkan penggunaan ubat anda selama 2 minggu.


minyak zaitun sauda’
Dicampur air jampi untuk basmi sihir, sakit sendi, penerang hati dan resdung. Campurkan 7 titik ke dalam segelas air ruqyah. Minum selepas Subuh dan sebelum Maghrib. Boleh juga dicampur suku sudu garam terutamanya garam bukit.


Untuk resdung campurkan tujuh titik ke dalam segelas air suam yang dicampurkan suku sudu garam. Terutamanya garam bukit. Istinsya’ (sedut ke dalam hidung) seperti orang mengambil air sembahyang 3 kali sehari. Selepas Subuh, sebelum Maghrib dan sebelum tidur.


pati za’faran
Dicampur air jampi untuk basmi sihir, sakit sendi dan penerang hati. Campurkan 7 titik ke dalam segelas air ruqyah. Minum selepas Subuh dan sebelum Maghrib. Boleh juga dicampurkan dengan suku sudu garam terutamanya garam bukit.


minyak celak zaitun
Disapu pada anggota wuduk dan sendi pesakit dan bayi menangis, basmi sihir dan sakit sendi. Sapu di bahagian anggota sujud dan sendi sebelum tidur malam.


kismis minda al hikmah
Telah diterapi dgn al Quran untuk pelajar, hafiz al Quran dan orang ramai untuk kekuatan minda serta kesihatan badan secara umum. Juga untuk penderita sakit sihir. Dimakan 21 biji setiap hari pada waktu pagi sejam sebelum makan apa-apa.


minyak wangi rose / kasturi ruqyah / koleksi minyak wangi ruqyah
telah diterapi ruqyah untuk disapu di kesemua hujung jari tangan dan kaki di antara kuku dan kulit, mulut, hidung, telinga, kening, puting payu dara, lubang pusat dan kemaluan depan dan belakang serta pakaian anda sebelum tidur bagi memaksa jin keluar dari badan dan pelindungan diri.

Semua produk ini telah diterapi dengan Al Quran oleh pengasas Darul Hikmah al Fadhil Ustaz Abd Malek al Azhari dan Ustaz Hayat an Naqshbandi.
Tempoh penyembuhan adalah selama paling kurang 7 / 21 hari dan paling lama 40 hari. Sekiranya masih tiada perubahan maka bolehlah beralih kepada kaedah lain.


p/s: Jika anda menggunakan produk dengan kaedah yang tepat, berterusan dan kesungguhan serta dalam masa yang sama meletakkan Allah sebagai keyakinan yang utama; insya Allah penyakit anda akan disembuhkan Allah!!!

No comments:

Post a Comment